Rakan Blogger

Wednesday, July 27, 2011

Blogger Otai Lagi

Dia merupakan blogger otai seangkatan dengan Lulu Caldina. Nama blogger dia pun cukup menyeramkan bagi saya. Terfikir sejenak siapa dia. Bila tengok kat blogger - blogger lain, nama blog dia tetap ada. Mesti salah seorang blogger otai. Terus terang saya katakan, saya tidak mengenalinya. Insya - Allah lepas nie saya akan terjah terus blog beliau selalu.

Jom kita lihat siapa dia 


LUNA LANUN

Terima kasih kepada Luna Lanun kerana menjadi follower saya yang ke 172...

4 comments:

Unknown said...

aduih...bagus aaa camtu....

AsyieqiN Rkey said...

jelesnye..hehehehe

lia AKA milo said...

wah..tahniah-tahniah..dah rezeki awak. :)

Kancil 8349 said...

Azam : terima kasih

Asyieq : jangan jeles...heheheh

Lia AKA milo : terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...