Rakan Blogger

Tuesday, February 8, 2011

Majlis Sukan Sekolah Zon Bandar Selatan Tawau - Bab 2

Tepat pada pukul 1.10 tengahari, saya pandu kereta saya menuju ke stadium untuk melaksanakan tugas yang diamanahkan oleh saya. Memang penat tetapi kita anggap ia seronok sebab disini saya berpeluang berkenalan dengan ramai guru dari seluruh sekolah Zon Bandar Selatan.

Sampai di stadium tepat pada pukul 1.30 tengahari. Saya melihat sudah ramai murid sedang memanaskan badan mereka sebelum acara seterusnya berlangsung. Walaupun panas mereka bersemangat untuk bersukan....
 Murid - murid sekolah Holy sedang memanaskan badan

 Murid - murid sedang memanaskan badan

 Pendaftaran bermula

Peserta acara 4x100m perempuan

 Acara berlangsung 4x100m - pelari pertama dihadapan

 Bola Ragbi? sebenarnya balapan

 Acara 80m berpagar lelaki

 Wakil SK Batu Payong 80m berpagar - malu bah cikgu

 Ke garisan! Sedia!..........

 Acara 80m berpagar

 Para pegawai bertugas 

Upacara raptai

Disebabkan penat tadi, saya lupa nak ambil gambar raptai tadi. Lagipun saya yang atur pergerakan barisan setiap sekolah. Kena pilih secara ad hoc. So saya buat setakat yang mana saya boleh buat. Tepat pada pukul 5 petang, acara sukan ditangguh untuk hari ini dan disambung pada hari esok. Acara esok adalah acara balapan akhir. Mesti best nie sebab boleh tengok sekolah mana yang hebat bersukan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...