Rakan Blogger

Friday, February 25, 2011

Bila Handset Dah Rosak

Pagi ini saya menerima panggilan daripada adik kandung saya. Bertanyakan khabar saya dan keluarga saya. Selepas itu, handset nokia saya simpan dalam poket seluar seperti biasa. Semasa di dalam kelas, lebih kurang 30 minit masa pembelajaran. Baru saya teringat akan handset saya. Bila saya keluarkan dari poket seluar saya. Nah ndak boleh hidup sudah nie. Aduh! minta duit lagi nie....taw...taw...je dah gaji. 

Memandangkan saya tidak suka pakai jam dan bergantung pada jam handset. Masa saya menjadi kelam kabut. Tahulah hari jumaat nie merupakan hari pembelajaran yang paling penuh dalam jadual saya. Tanpa segan silu, saya bertanya kepada anak murid saya. Nak buat macam mana dah terjadi. Handset nie kira canggih sikit sebab ada kamera, radio, dan memory card berbanding handset saya yang memula dulu.

Petang tadi saya dah hantar kat kedai handset dan pekedai tu kata mahu 2, 3 hari baru dapat bikin. Alamak, susah mahu bergerak nie. Nasib ada handset lama. Ndak tahu kalau dapat guna lagi. Susahlah kalau orang nak call saya sekarang nie.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...